יום שני, 30 באוקטובר 2017

כיצד מבצעים התקנה של סנטף

הכירו את הגגון החדש שלכם


פתרונות קירוי שינו את הנוחות שלנו באופן מרשים למדי והיום כל אזור בביתנו ובעסק אנחנו יכולים להפוך למקורים בלי עלויות גבוהות ובאטימות מושלמת. במקום לבנות בזמן ארוך ובעלויות יקרות ובמקום לחפש פתרונות כבדים שיחייבו אותנו לבצע שינויים רבים, אפשר לקבל פתרון קירוי מהיר ופשוט בלי להתפשר על האיכות וזהו הסנטף. לסנטף התקנה פשוטה מאוד והוא למעשה לוח פולי קרבונט חזק ועמיד במיוחד ששומר על יציבותו בזכות הצפיפות והצורה שלו למרות משקלו הנמוך. ההתקנה שלו פשוטה רק כשמבצעים אותה תוך מקצועיות וניסיון והתקנה לקויה תפגע ביעילותו.

כיצד מבצעים התקנה של סנטף?


·         שלב החיתוך הוא אחד השלבים החשובים ביותר. סנטף הוא לוח קל ודק אך הוא צפוף ומורכב. אי אפשר לחתוך אותו במהירות או בשיפוע לא נכון ועם כלי חיתוך שאינם מתאימים. חשוב להתאים את הסנטף בצורה מיטבית לשטח רק עם מדידות מדויקות במיוחד כיוון שלאחר מכן אין דרך חזרה.

·         לסנטף התקנה קלה יחסית בעיקר בגלל המשקל המדהים שלו ביחס לעמידות. הוא שקול הרבה פחות מכל פתרון קירוי אחר ומים לא מחלחלים דרכו בכלל, אך זו יכולה להיות נקודת התורפה בהתקנה שלו. חשוב ממאוד להתקין אותו בזוויות נכונות ובמידה ומתקינים כמה לוחות, חשוב לאטום את החיבורים ביניהם בצורה מקצועית כדי למנוע נזילת מים. אי חישוב הזוויות בצורה מקצועית יובילו את כל המים שמנוקזים למקום שלא מיועד לניקוז.

·         ללוחות הסנטף יש יתרון בלימת הקרינה האולטרה סגולה של השמש כך שככל ש שהוא כהה יותר, יותר קרינה נבלמת והמקום יותר מוצלל. עם זאת, שני הצדדים שלו לא בולמים את הקרינה באותה צורה ולכן חשוב לוודא שמתקינים  אותו עם הצד הנכון כלפי מעלה. אמנם זה ברור מאוד והצד קל לזיהוי ואף מסומן אך התקנה פזיזה עלולה לגרום לבלבול.


עבודה זהירה עם תוספות להשלמה


לסנטף התקנה מאוד פשוטה ובטוחה אם יודעים לעשות ת אותה בצורה נכונה. לא מעט התקנות בעייתיות הפכו את השימוש בלוחות הסנטף לרעות לחלוטין עד שאותם אנשים לא רצו לשמוע עליו יותר, כמובן בלי סיבה אמיתית. העבודה חייבת להתבצע בזהירות כיוון שהסנטף ללא יכול לשאת משקל רב וכמובן צריך להתקין את התוספות עליו בהתאם לדרישה כמו יריעות איטום או PVC שימנעו ממנו  להרעיש בעת הגשמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה