יום שבת, 5 בנובמבר 2016

מה ניתן למצוא במחסן עצים?

כפי שניתן להבין משמו במחסן עצים ניתן למצוא עצים


מחסן עצים גדול ואיכותי מכיל סוגים רבים ושונים של עצים. ניתן למצוא עצים אשר מעוצבים לקרשים, עמודים, מוטות, משטחים, וצורות עיבוד נוספות. סוגי העיבודים השונים של העץ וסוגי העצים השונים משמשים לייעודים שונים וסוגי עבודות שונות. כמו כן, ישנם מחסני עצים אשר אינם מחזיקים רק בעצים כחומרי גלם אלא גם מציעים מגוון רחב של מוצרי עץ מסוגים שונים.


אילו סוגי עצים לרוב נמצא במחסן עצים?


·         עצים לבניה – אחד הייעודים המרכזים של מחסן עצים הוא מכירת עצים לצורכי בנייה. ניתן למצוא עצים מסוגים שונים הכוללים בין היתר אורן, אורן פיני, איפאה, עץ גושני, טיק, ועוד. כל סוג עץ מתאים לסוג בנייה שונה – פרגולות, דקים, בתים מעץ, מחסנים מעץ, ועוד. ההתאמה בין סוג העץ לסוג הבניה מתבטאת בין היתר גם באופן העיבוד של העץ ורמת הגימור שלו.
·         עצים לפרגולה – עצים לפרגולה הם למעשה תת-קטגוריה של עצים לבניה. מאחר ובניית פרגולה מצריכה עצים בעיבוד עבה וגס יותר על מנת שיצליחו להחזיק את המבנה, חשוב לבחור במחסן עצים אשר מתמחה במכירת עצים לפרגולה. כמו כן, ניתן למצוא מוצרים משלימים לפרגולה כמו רשתות עץ לפרגולה וסככים.
·         מוצרי עץ שונים – בנוסף לקרשים איכותיים ועצים בעיבודים שונים המשמשים לבנייה ניתן למצוא במחסן עצים גם מוצרי עץ כמו לבידים לבניית רהיטים שונים ומשטחים, לוחות לאמי ובלוק קצבים אשר משמשים גם הם להרכבה של רהיטים או משטחי עבודה, דלתות מעץ, הלבשות עץ למשקופים, אדני רכבת לשימוש בעיצוב הגינה ולבניית רהיטי גן, ועוד.
·         רהיטי עץ מלא – מחסני עצים מומחים לרוב גם מציעים מוצרי עץ מוגמרים כמו רהיטים שונים, ספסלים, ארגזים, דלתות, ורהיטי עץ נוספים.

מחסני עצים הם בית לנגרים ולבנאים מקצועיים וחובבים



מחסן עצים הוא למעשה כמו גן עדן עבור נגרים ולבנאים אשר אוהבים לעבד עצים ולעבוד איתם. במחסני עצים ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של עצים לעיבוד ראשוני, לבניה, ולעיצוב. מחסן מקצועי גם יספק מוצרים נלווים אשר יעזרו לעבוד עם העצים ולעבדם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה