יום רביעי, 12 באוקטובר 2016

עבודה בנגרות – למקצוענים בלבד


נגרות היא תחום עיסוק עתיק יומין, שהצורך בו רלוונטי ביותר גם כיום


אחד מתחומי העיסוק העתיקים ביותר שעודם קיימים בעולמנו המודרני הוא תחום הנגרות. עבודות עץ היו מאז ומעולם אחד המרכיבים הבסיסיים ביותר של חיי היום יום שלנו – החל מרהיטים בסיסיים ועד בתים של ממש. איש המקצוע הרלוונטי עבור ביצוע עבודות העץ השונות, משלב התכנון והבנייה ועד תיקונים שונים שצריך לבצע, הוא הנגר. הנגר עושה שימוש בעץ איכותי אותו הוא מביא ממחסני עצים, מתכנן ובונה רהיטים ומבצע את התיקונים הרלוונטיים עבור כל רהיט באופן מקצועי.


עבודת הנגר היא עבודה מקצועית ביותר, וכעת נבין כיצד היא נראית וכיצד עוברים הכשרה בתחום   מה מרכיב את העבודה?


      עבודה בנגרות היא עבודה שמורכבת מלא מעט חלקים ולא מעט כישורים מקצועיים שונים. ראשית, הנגר צריך להיות איש יצירתי שיודע לעבוד עם עץ בצורה דקורטיבית איכותית, וזוהי יכולת שרוכשים עם שנים רבות של ניסיון בתחום. מעבר לזה, הנגר צריך להיות גם איש מקצוע איכותי מבחינה הנדסית, והוא חייב לדעת לעבוד בצורה מדויקת ביותר לרמה מילימטרית בכדי לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר. לקחת עץ ממחסני עצים ולהתחיל לחתוך אותו – כל אחד יכול. לבצע עבודת נגרות מקצועית ואיכותית – לא ממש.


  איך עוברים הכשרה בתחום? 

      בכדי לעבור הכשרה איכותית בתחום הנגרות, יש לאתר מסגרת של נגרייה לימודית. נגרייה שכזו, שעובדת בצורה שוטפת עם מחסני עצים איכותיים ויודעת לספק הכשרה יצירתית ומקצועית גם יחד בתחום הנגרות – מספקת את המסגרת ההכשרתית הנחוצה עבור נגרים חדשים שמעוניינים ליישם את הכישרון שלהם בעבודת עץ באופן מקצועי.


עבודת נגרות איכותית מבוצעת על הצד הטוב ביותר על ידי אנשי מקצוע מוכשרים ומקצועיים




כשעוברים הכשרה איכותית במסגרת של נגרייה לימודית, עולם תעסוקתי עשיר למדי נפתח בפניכם. כאמור, גם בעולם המודרני של ימינו יש צורך נרחב בעבודת נגרות איכותית – בין אם עבור ייצור של רהיטי איכות בצורה ידנית ועל הצד הטוב ביותר, ובין אם עבור תיקונים שונים שנחוצים באופן שוטף לכל אחד ואחד מאתנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה