יום שני, 7 בינואר 2013

איפה לרכוש מוצרי עץ איכותיים ו"ירוקים"?



בתור צרכנים, חשוב והכרחי לרכוש מוצרים שיעזרו לשמור על סביבה ירוקה וידידותית למען הדורות הבאים. לא קשה למצוא מחסן עצים שאפשר לסמוך עליו. אם תשקיעו מעט זמן תוכלו לדעת שאתם עשיתם את שלכם כדי לא להזיק לסביבה.

שלב ראשון

צריכים להבין מה הוא בכלל עץ איכותי וירוק. ההסבר יכול להיות שונה ביחס לסוג העץ שאתם זקוקים לו. במבוק נחשב לעץ איכותי וירוק כי הוא צומח במהירות יחסית. גם עצי אלון נחשבים ירוקים וידידותיים כל עוד החברה שותלת עצים חדשים במקום אלו שנגדעים ונכרתים.

שלב שני

חפשו מקום שקרוב לבית שלכם. מוצרי עץ שונים עוברים הרבה קילומטרים עד שהם מגיעים לפתח ביתך. בחרו בעסקים מקומיים על מנת לחסוך בהוצאות ולעזור לעסקים קטנים להישאר עסוקים. רכישת עץ ממחסן עצים בקרבת ביתך יכול גם לעזור לך לשים עין ולהבין מהיכן מגיע העץ ובאילו תנאים מיוצר ומעובד.

שלב שלישי

שאלו כיצד התנהלו עם העץ. יש הרבה מה ללמוד לגבי התהליך חוץ ממה שאתם חושבים. זה הרבה מעבר ל"האם שתלו עץ חדש במקום זה שכרתו"... על מנת לבחור את האופציה הירוקה ביותר תרצו ודאי לבחור בזו שלא ערבה הליך כימי אלא למשל תהליך ייבוש העץ באמצעות אוויר. תהליך ייבוש באמצעות אוויר עוזר לשמור על אנרגיה שלא תתבזבז וגם מאפשר לקבל מוצר מוגמר שהוא נקי וטהור.

שלב רביעי

לא מעט יצרנים מאמצים את השיטה הידידותית לסביבה אך זה לא אומר שהם עושים את כל מה שהם יכולים כדי להגן עליה. שאלו שאלות כדי לוודא שהספק שלכם אכן עושה את כל שביכולתו כדי להגן על הסביבה ולספק לכם מוצר עץ נקי ואיכותי לכל צורך ולכל מטרה.

צרו קשר עוד היום עם מחסן עצים מקצועי, איכותי ואכפתי והתחילו בבנייה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה