יום שלישי, 30 ביולי 2013

לעולם לא אשכח את התפקיד של פרגולות עץ בטלנובלה שהיא חיי


דרמות תמיד רדפו אחריי. כבר כשהייתי ילדה בת 5 החלטתי לקום באמצע הלילה ולצאת לנסיעה במושב, רק כי חשבתי שההורים שלי עוד לא חזרו מבילוי. בגיל 10 ארגנתי חרם על 14 ילדים שונים משלושה בתי ספר, ובגיל 18 הייתי חלק מצוות מפקדות שזכה לעיטור כבוד מידי מפקד האוגדה. אני כבר יודעת שאף פעם לא משעמם איתי, אבל אף פעם לא חשבתי שאקשר אל ריהוט – ועוד מהסוג של פרגולות עץ.

פרגולות עץ


הסיפור שלי מתחיל עם חבר שהיה לי בגיל 25. שנה אחרי שיצאנו החלטתי להפתיע אותו, ולארגן מסיבה עם כל הידידים המשותפים. הזמנתי אותם אל הדירה הקטנה שלנו בתל אביב, הוצאתי את כל הציוד למרפסת והשתמשתי בפרגולות עץ על מנת לתלות קישוטים. ערכתי שולחן עם אלכוהול, כיבודים והפתעות נוספות וחיכיתי שכולם יגיעו.

בגלל זה אני לא אוהבת הפתעות


בשעות הראשונות הכל הלך על פי התכנית. הידידים הגיעו ראשונים, החבר הגיע מהעבודה בחצי שעה איחור והאלכוהול התחיל לזרום בדם. אפילו פרגולות העץ מילאו את התפקיד שלהם בתור גג מאולתר ומקורה. אך בסמוך לחצות דברים החלו להשתנות. החבר שלי אמר שהוא לא מרגיש טוב, וביקש מכולם בנימוס לעזוב. אני כמובן התבאסתי, אבל החלטתי לזרום ולעשות מה שהוא מעדיף. אחרי שהאחרונים עזבו ניגשתי אל החבר, וגיליתי על פניו חיוך ענקי. הוא הוציא אותי אל המרפסת, כרע ברך ושלף טבעת נישואין.

לזה לא ציפיתי. עם כל הכבוד לפרגולות עץ ולמסיבה שארגנתי, איך כל זה קשור להצעת נישואין?! לא ידעתי איך להגיב אבל האינסטינקט הראשוני שלי היה לצחוק. הוא לא הבין את ההומור וקצת נפגע, בעיקר אחרי שביקשתי קצת זמן לחשוב על הנושא. היו לי עשרות דברים אחרים על הראש באותה תקופה, והנה רק חלק מהם:

-          לימודים
-          קריירה
-          נסיעה לחו"ל
-          מינוס בבנק

אף אחד מהדברים הללו לא הסתדר טוב עם נישואין, בעיקר לאחר תקופה כל כך קצרה של היכרות. בן הזוג שלי הבין את הרמז, והתחיל לזהות ניסיונות התחמקות. הוא נשאר להסתובב עוד כמה דקות ברחבי הבית ואפילו עזר לי לפנות את השולחן, אבל היה ברור לי שמדובר על אקורד סיום. ההתחלה החדשה שהוא ציפה לה הפכה לסוף כואב, אבל מה אפשר לעשות?


אני לא מתחרטת היום על הסירוב להצעת נישואין מתחת לפרגולת עץ במרפסת. אף פעם לא הייתי נערה חומרנית או כזו שמחפשת אחר עושר. מאז אותו יום יצא לי לפגוש את החבר לשעבר בסיטואציות שונות. ניסיתי להסביר לו שזו לא הצעת הנישואין שכשלה, אלא הטיימינג. רציתי שיבין שכל הצעה נישואין בכל סיטואציה הייתה נכשלת. כי כמו שאומרים, זה פשוט לא הוא. זו אני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה