יום שלישי, 24 ביולי 2018

סנטף שקוף לקירוי והגנה


סנטף שקוף יכול להיות הפתרון הכי טוב שיש. יש לו מגוון רחב של יתרונות ועל כולם נדבר בהמשך, ואז גם אתם תבינו מדוע הוא אחת הבחירות הכי פופולריות לקירוי מבנים ומתחמים מגוונים כל כך גם בישראל כמו בעולם כולו.

ממה עשוי סנטף?


לוח הסנטף כבר שיגע את המדינה ולראייה לכך אפשר לראות את השכיחות שלו בבתי אבי בישראל ובעסקים רבים, יחד עם מבני תעשייה רבים שכבר משתמשים בו באופן קבוע. כל המגזרים משתמשים בלוח הזה בגלל היתרונות הרבים שלו, אך על היתרונות האלו נרחיב בהמשך. כדי להבין אותם טוב יותר יש צורך להבין מהו בכלל הסנטף ומה הופך אותו לכל כך שימושי. לוח הסנטף הוא למעשה לוח פוליקרבונט, שהרי ידוע בתכונות העמידות והחוזק שלו. אז מה כל כך טוב בו לקירוי מבנים?

יתרונות סנטף שקוף לקירוי והגנה


·         קודם כל צריך לזכור כי למרות שרוב לוחות הסנטף הנפוצים יהיו לוחות סנטף שקופים, הרי שלא כל הלוחות יהיו שקופים באותה המידה. שקוף היא מיה שבאה לתאר חומר שהאור יכול לעבור דרכו, אך השאלה היא בכמה אחוזים. לוחות סנטף שקוף יכולים להעביר את האור עד רמה של 90 אחוזים שזה פנטסטי לחומר כה עמיד וחזק. כמובן שאפשר לבחור גם העברת אור פחותה באחוזים וסנטף צבעוני כמו בצבע אדום, צהוב, כחול, אפור וכן הלאה.

·         הסנטף השקוף הוא לוח חזק במיוחד. למעשה, הוא מזכיר מאוד זכוכית ומרחוק אי אפשר להבדיל, אך הוא חזק הרבה יותר ואפילו זריקה של אבן גדולה עליו לא תשבור אותו או תסדוק אותו כמו שהיה קורה ללוח זכוכית. לוחות סנטף שקוף עמידים מאוד לאורך זמן כאשר לוח איכותי יחזיק מעמד לאורך יותר מעשור שלם.

·         הסנטף הוא פתרון נהדר לא רק להצללה חלקית אלא גם כנגד הגשם. הסנטף אטום לחלוטין וגם החיבורים שלו לא יטרידו אתכם אם בחרתם במתקין מקצועי, ואתם יכולים ליהנות מפרגולה אטומה לחלוטין בלי שאתם יוצרים הצללה לא רצויה. כך אפשר לאפשר לקרני השמש להיכנס אל תוך מתחם של בריכה מקורה ועדיין ליהנות מקום יבש לחלוטין ועוד שלל מקומות אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה