יום ראשון, 26 במרץ 2017

מתי צריך לבצע גיזום עצים?


העולם שלנו לא היה יכול להתקיים ללא עצים, ואנחנו צריכים לטפח אותם היטב


עצים הם חלק בלתי נפרד מהעולם שבו אנחנו חיים, ולמעשה ללא עצים לא היו חיים כפי שאנחנו מכירים אותם בעולם שלנו. העצים הם אלה שפולטים חמצן לאוויר העולם ושנושמים חזרה פחמן דו חמצני, וניתן להבין מדוע מדובר במרכיב חשוב כל כך בחיים שלנו בעולם הזה. עם זאת, לעצים תפקידים רבים נוספים, ממתן פירות וממתן צל ועד אסתטיקה גרידא כשאנחנו שותלים אותם בגינות ציבורית או בחצר הבית שלנו – ובכדי להשתמש בהם ולנצל אותם בצורה האיכותית ביותר, אנחנו צריכים לדעת גם כיצד לטפח אותם נכון וחשוב להבין מתי צריך לבצע גיזום עצים.

מתי עלינו לגזום את העצים שבאחריותנו? על מה חשוב להקפיד בביצוע משימה זו?


·         מתי זה חובה – ישנם מצבים בהם אנחנו חייבים לבצע גיזום עצים, והדבר נכון בעיקר כאשר הם מהווים סכנה בטיחותית כזו או אחרת שחייבים לטפל בה במהירות. כאשר ענפי העץ מתקרבים לקווי חשמל, לדוגמה, יש לגזום אותם במהירות בכדי למנוע שריפות ובכדי למנוע תקלות חשמל. עוד דוגמה היא כאשר מדובר בעצים זקנים שהענפים שלהם נוטים לנשור ולגרום לסיכון עבור מי שנמצא תחתם. בכל מקרה, חשוב להבין גם מתי כדאי לעשות זאת ולא רק מתי חובה.

·         מתי זה כדאי – מעבר למצבים בהם אנחנו חייבים לגזום עצים, ישנם מצבים בהם פשוט כדאי לנו לעשות כן. גיזום עצים הוא דבר שכדאי להשקיע בו פשוט כשאנחנו רוצים ליצור מראה איכותי של העצים שבאחריותנו, מבלי שהם יגדלו פרא ותוך שמירה על המראה הטבעי שנחוץ לנו מהם. כך, הם מוסיפים לסביבת המחייה שלנו לא רק בריאות אלא גם יופי – וזה חשוב מאוד לאיכות החיים שלנו.

רק שירות מקצועי בתחום יגזום עצים בצורה הבטוחה, הנכונה והאסתטית ביותר



גיזום עצים כמובן חייב להתבצע בצורה המקצועית ביותר על ידי חברה שמתמחה בכך – ומבצעת את המלאכה בצורה הבטיחותית ביותר מבלי לגרום לסיכונים מיותרים, שומרת על העץ היטב בתהליך זה, ומבטיחה את האסתטיקה שלו בסוף התהליך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה