יום שני, 22 באוקטובר 2018

כיסוי לפרגולות


הפרגולה היא הפתרון המושלם למי שמחפש הגנה כנגד השמש אך למעשה בתקופת החורף ההגנה הזו לא תהיה שלמה. כדי לשבת בפרגולה בנעימות גם בתקופה הרטובה, יש צורך בכיסוי לפרגולות שאפשר לקבל במגוון רחב של שיטות.

כיסוי פרגולות לשהות נעימה


את הפרגולות כל הישראלים אוהבים וניתן לראות כיצד הם תופסות מקום כמעט בכל גינה ומרפסת. אפשר להבין את הצורך הבסיסי בפרגולה שתשמש כקורת גג הכרחית כדי להתמודד עם השמש החזקה של חודשי הקיץ אך בנוסף להגנה הזו, יש צורך לספק כיסוי ראוי גם לעונות הגשומות. כשיש סופה בחוץ או אפילו כשיורד גשם קל אין ספק שלשבת בחוץ זה לא נעים אך מי שרוצה לשתות כוס תה בגשם קל או לעשן גם כשיש גשם יוכל לעשות זאת ביתר קלות עם כיסוי מתאים. כמו כן, ניתן להשאיר שולחנות וכיסאות מתחת לפרגולה בלי חשש שיירטבו.

כיסוי לפרגולות במגוון שיטות


·         כיסוי נגד גשם הכרחי בכל פרגולה ואחת השיטות הטובות ביותר הם לוחות פוליגל. לוחות אלו נקראים כך על שם המפעל שמייצר אותם ולמעשה אלו הם לוחות פוליקרבונט שנראים כמו זכוכית אך קלים וחזקים הרבה יותר. אלו לוחות עמידים מאוד ולאורך זמן יתנו לכם הגנה מספקת כנגד כל גשם, חזק ככל שיהיה, עם אטימות מוחלטת כנגד חדירת מים. בהתקנה נכונה הם יכולים להיות כיסוי חורף לפרגולה מקורה וכך גם לספק בידוד תרמי.

·         לוחות סנטף שונים מלוחות פוליגל, הם קלים יותר ודורשים התקנה עם שיפועים נכונים, אך מספקים קירוי לא פחות טוב. לוחות סנטף שימושיים ביותר כפתרון קירוי מוביל לפרגולות קטנות ולסככות לחנייה והם פתרון טוב גם לחורף בישראל. רצוי להתקין שכבת איטום נוספת עליהם, גם לנזקי המים וכך לצמצום הרעשים עת דפיקות טיפול המים על הגגון.

רעפים לפרגולה לעיצוב מיוחד


עוד פתרון איכותי אם כי מעט יקר יותר הוא רב רעף סינטטי. אלו הם רעפים סינטטים שעשויים מפלדה, חזקים ועמידים והתחזוקה שלהם אפסית. הם מבודדים בצורה טובה גם מבחינה תרמית וגם מבחינה אקוסטית והעיצוב שלהם מיוחד במינו. זהו פתרון כיסוי לפרגולות מתקדם אם כי פחות נפוץ ברחבי הארץ בגלל מחירו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה